søndag 23. november 2014

Tusen takk, alle sammen!



JEG ER OVERVELDET!





Jeg har den siste tiden fått flere henvendelser og og nydelige kommentarer med ønsker om at jeg skal åpne bloggen igjen.

Det varmer! Jeg blir kjempeinspiret og får bare lyst å sette igang igjen :-)
Så nå lover jeg å prøve og satser på ett til to innlegg i uka.
Jeg er allerede i gang med å utarbeide nye oppskrifter og med jula for døren er det ikke vanskelig å finne inspirasjon :-)


Jeg kjøper et par matrelaterte juleblader hvert år - og selvfølgelig blir ingen kastet :-) Så jeg har en god  bunke med blader fra både fra flere år tilbake.
Det er ikke veldig mange glutenfrie oppskrifter å finne her, men det er som regel greit å lage et glutenfritt alternativ med inspirasjon fra oppskriftene. Det er dette jeg synes er gøyest.

Så nå er jeg igang med lesing og merking med post-it lapper :-)

Kom gjerne med ønsker om oppskrifter og så håper jeg at jeg kan være til litt hjelp :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar