søndag 13. januar 2013

BITENDE KALD SØRLANDSSØNDAG




I dag har vi vært på tur til sjøen :-)

Det er det jeg liker aller best og på tross av seks minusgrader og litt vind, ble det en flott tur


Det var tre ivrige åtteåringer som ikke hadde tid til å bli kalde og en skjønn hund som hadde dem under trygt oppsyn. Her samler de ilandblåste gjennstander som du brukte som curlingpå frosne pytter :-)



Selvfølgelig er det bål og pølser på søndagstur :-) 
Og kopper med varm tomatsuppe og kakao gjorde godt mot frosne fingre.



Fire timer ute og røde kinn resten av dagen :-) Herlig!


Vi gleder oss allerede til neste helg :-)

8 kommentarer:

  1. Herlig med slike dager:) herlig hund dere har, har maken som ligger og slapper av nå etter en hard treningsøkt:)

    SvarSlett
  2. Tassen er en kjernekar på 1,5 år som nok ikke kommer til å bli helt voksen :-) Han har et utrolig herlig gemytt og er et familiemedlem :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vår Ozzy blir 1 år i februar, og er en ivrig jakt/familiehund. Tror ikke de noen gang blir voksne;)
      Noe av det beste med denne rasen:)
      Pizzaen din skal prøves neste fredag:)
      Pitabrødene ble en hit for eldstemann, og førte til litt kommentarer fra klassekamerater "de ser så gode ut, kan jeg få smake":)
      Ha en fin helg
      Anne

      Slett
    2. Så flott :-) Pitabrødene er kjempepopulære også her i huset. Jeg tror nok pizzaen slår an også :-) Lykke til!

      Slett
  3. Herlig vær og omgivelser! Husker godt vår tur til havet - flott! Og såå kjekt med hund som passer på og er glad for alt og alle!
    Må samtidig si at jeg er såååå imponert over alt du får til og tid til!!! Fatter ikke hvordan du får tid til alt! Og med like godt humør hver gang - og med tid til alle - og så flotte bilder og lekre retter og...... Du er et stort forbilde og inspirator! Klem fra Spania (kommer du snart??)
    Klem Cathrine

    SvarSlett
  4. Takk, skjønne du :-) Du er ikke så verst du heller :-) Jeg koser meg veldig med å finne på ulike saker her hjemme og finner masse energi i skjærgården! Håper det står bra til hos dere og kanskje jeg kommer å blogger litt fra Spania :-) Klem

    SvarSlett
  5. Jaaaa - jeg har allerede åpnet blogge-kontor her til deg, kjøpt spansk kokebok og vasket kjækkenet! Så da er alt klart for en spansk visitt med fjelltur og vafebesøk i solen! Gleder meg til du kommer! Hils dine god klem

    SvarSlett
  6. He he da tror jeg at jeg må begynne å spare med en gang :-) Høres utrolig fristende ut! Hils gjengen og kos dere med sydenvår :-)

    SvarSlett