torsdag 10. januar 2013

O LYKKE !!!




Jeg er så heldig, og ikke for å være patriotisk, å bo på Norges fineste plass ! :-) 

Når jeg får slike dager som dette så kan syden være syden og fjell være fjell.


Vi bor på ei øy helt ytterst og nederst i Norge og det er natur her som virkelig innbyr til bruk


Tassen synes det er helt topp og er god turkamerat. I dette området er det villsau og geiter så Tassen må gå i bånd. Han er så vant til det at det ikke gjør han noe, tror jeg. Turkameraten min synes også at sauebæsj er utmerket som mellommåltid....


I dag ble det tur hjemmefra og ut til Anstens fyr. Det er en tur på ca 7 km og jeg var ute og koste meg i sola i over en og en halv time :-)


I går var en god kamerat og jeg ute og padlet i samme område


Det var fantastisk! Det var litt hompetittensjø akkurat her ytterst men det gikk greit og vi fikk en fin kaffepause på øya i bakgrunnen :-)


Til helga er det meldt snø igjen, så det er bare å nyte dagen og huske at det kommer flere som dette :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar